tag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post6830971853549862859..comments2023-11-02T14:20:40.388+02:00Comments on an-archi-a: ΓΙΑΤΙ "ΟΧΙ" ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΦΟΥkoutsohttp://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-53840816821807875962009-03-24T09:51:00.000+02:002009-03-24T09:51:00.000+02:00@TNS,Εχω επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και πραγματ...@TNS,<BR/><BR/>Εχω επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και πραγματικά επειδή με ενδιαφέρει η βιοκλιματική αρχιτεκτονική θα "ρουφήξω" πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για να μάθω ....κόλπα!koutsohttps://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-62619207069388255492009-03-24T09:01:00.000+02:002009-03-24T09:01:00.000+02:00Ευχαριστώ πολύ για τις αστραπιαίες τροποποιήσεις.Θ...Ευχαριστώ πολύ για τις αστραπιαίες τροποποιήσεις.<BR/>Θέλω να επισημάνω ότι ούτε "μαράθηκα" από τον δανεισμό των φράσεών μου σε ένα κείμενο με θέμα όπου νοιώθω συμπαραστάτης, ούτε έχω διάθεση να "πυροβολήσω" κάποιον –που του αρέσει μάλιστα ο Pat Metheny και οι Monty Python. Ομολογώ ότι με παραξένεψε στο δημοσίευμά σας η μεγάλη έκταση του κειμένου που μεταφέρθηκε αυτούσια, παράλληλα με την ιδιότητά σας ως ακαδημαϊκού Βοηθού.<BR/>Κλείνω με τη διευκρίνιση ότι ο Αγγλοσαξονικής προέλευσης ‘πλαγιαρισμός’ λέγεται Ελληνιστί ‘λογοκλοπή’, έκφραση που ακούγεται περισσότερο βαριά από το νόημα που ήθελα να εκφράσω.TNShttps://www.blogger.com/profile/14553257418407010471noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-24771378570201402362009-03-24T06:33:00.000+02:002009-03-24T06:33:00.000+02:00@ΤΝS,Εχω προσθέσει σύνδεσμο στο κείμενο που αναφέρ...@ΤΝS,<BR/>Εχω προσθέσει σύνδεσμο στο κείμενο που αναφέρεται στο δικό σας άρθρο απο όπου δανείστηκα τις σκέψεις που έχουν χρησιμοποιηθεί για την δική μου ανάρτηση.Εβαλα επίσης εισαγωγικά που φαίνεται καθαρά ότι έχω δανειστεί το κείμενο (παρόλο που έχω ήδη γράψει το όνομα σας 4 φορές στο κείμενο).Δεν ήθελα να πλαγιαρίσω,ούτε να το παίξω λόγιος ή ακαδημϊκός. Προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου σαν αρχιτέκτονας,όσο το δυνατό πιό καλά... ακόμα μαθαίνω.Στη βιασύνη μου να προσαρμόσω τις σκέψεις μου στο θέμα μου απέτυχα να...βάλω εισαγωγικά.ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ!koutsohttps://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-5032114187303547772009-03-24T01:41:00.000+02:002009-03-24T01:41:00.000+02:00Νόμιζα ότι τα Ελληνικά μου είναι σαφέστερα.Φαίνετα...Νόμιζα ότι τα Ελληνικά μου είναι σαφέστερα.<BR/>Φαίνεται όμως ότι δεν έγινε κατανοητή η αναφορά μου στον υποδειγματικό τρόπο με τον οποίο παραθέτει ο Α. Κυριακού τα αποσπάσματα του κειμένου μου (=εισαγωγικά & italics) -κάτι που θα έκλεινε το θέμα.<BR/>Και προφανώς δεν είναι και τόσο γνωστό ότι ο 'πλαγιαρισμός' δεν αναφέρεται σε αισθητική ή άλλη μίμηση, παρά μόνο σε κείμενα -και εν προκειμένω στην "αντιγραφή τόσων πολλών λέξεων ή ιδεών από μια πηγή, η οποία αποτελεί την πλειοψηφία της εργασίας κάποιου, είτε δίνοντας αναφορά σ’ αυτήν είτε όχι" [http://blogs.sch.gr/nkaklam/2009/02/21/plagiarism/].<BR/>Ας προσθέσω ότι ο κ. Α. Σταύρου προφανώς δεν κατάλαβε ότι η 'ένστασή' μου οφείλεται όχι βέβαια στο ότι "οι ιδέες μου βρίσκουν ανταπόκριση" αλλά στο ότι (αντίθετα από αυτό που γράφει επικαλούμενος τα Θεία) "τις μεταφέρουν κατά λέξη" με θολό τρόπο και χωρίς τη δέουσα παραπομπή στην ιστοσελίδα απ' όπου προέρχονται.TNShttps://www.blogger.com/profile/14553257418407010471noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-59966217246553914812009-03-19T20:59:00.000+02:002009-03-19T20:59:00.000+02:00@TNSΑντί να είσαι ικανοποιημένος, ως πνευματικός ά...@TNS<BR/><BR/>Αντί να είσαι ικανοποιημένος, ως πνευματικός άνθρωπος, που οι ιδέες σας βρίσκουν ανταπόκριση, μαραζώνεται γιατί δεν τις μεταφέρουν κατά λέξη.<BR/>Έλεος κύριε!!!andreas f.stavrouhttps://www.blogger.com/profile/00281293402662035821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-34034179880372503662009-03-18T09:28:00.000+02:002009-03-18T09:28:00.000+02:00@ ΤNS,Δηλαδή ο φίλος ο Ανδρέας Κυριακού που έχει "...@ ΤNS,<BR/><BR/>Δηλαδή ο φίλος ο Ανδρέας Κυριακού που έχει "αντιγράψει" την αισθητική του δικού μου μπλόκ είναι πλαγιαριστής.Και επειδή εγώ δανείστηκα δικές σας σκέψεις,αναφέροντας πάντα το όνομα σας είμαι και εγώ ..πλαγιαριστής.Αν νομίζετε ότι σας έχω προσβάλει ή άλλως πως να το αφαιρέσω.Ουδόλως σκέφτηκα ότι θα σας ενοχλούσε,αντιθέτως.Πάντως αν μη τι άλλο μάθαμε ακόμη μιά λέξη.Σας ευχαριστώ!koutsohttps://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-9392706184436637862009-03-18T07:30:00.000+02:002009-03-18T07:30:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.koutsohttps://www.blogger.com/profile/10583961870031994456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-51513384639451485362009-03-17T23:25:00.000+02:002009-03-17T23:25:00.000+02:00Θα ήταν προτιμότερο να παραθέτατε τα εκτενή αποσπά...Θα ήταν προτιμότερο να παραθέτατε τα εκτενή αποσπάσματα από το κείμενό μου με σαφήνεια -π.χ. όπως ο κ. Κυριακού στη 2η παράγραφο του σχολίου του. <BR/>Αλλιώς -παρά τη μνεία του ονόματός μου για την οποία σας ευχαριστώ- η μίξη των φράσεών μου με τις δικές σας φλερτάρει με τον πλαγιαρισμό.<BR/><BR/>::: Θάνος Ν. ΣτασινόπουλοςTNShttps://www.blogger.com/profile/14553257418407010471noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-89386882347330641252009-03-10T19:35:00.000+02:002009-03-10T19:35:00.000+02:00Ένα ακόμη ενδιαφέρον παράδειγμα αρχιτεκτονικής εκκ...Ένα ακόμη ενδιαφέρον παράδειγμα αρχιτεκτονικής εκκλησίας είναι η Saint-Pierre de Firminy του Le Corbusier!<BR/><BR/>maria t.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-53545669965868048232009-03-10T17:33:00.000+02:002009-03-10T17:33:00.000+02:00αγαπητέ κώστα επιτέλους ξύπνησαν!ξύπνησαν από τον ...αγαπητέ κώστα επιτέλους ξύπνησαν!<BR/><BR/>ξύπνησαν από τον μαλθάκιο ύπνο όχι του δικαίου, αλλά του μαλάκα που δέχεται τα πάντα μοιρολατρικά του <BR/><BR/>"ε μα ηντα μπου να κάμουμεν μάνα μουυυ"<BR/><BR/>μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι και να ανιδράσουν έμπρακταAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1957975065859084211.post-60390928179442750942009-03-10T01:29:00.000+02:002009-03-10T01:29:00.000+02:00κ. Κουτσοφτίδη,Συμφωνώ, κατά κράτος, με την όλη ιδ...κ. Κουτσοφτίδη,<BR/>Συμφωνώ, κατά κράτος, με την όλη ιδεολογική και σκεπτικιστική σας τεχνοτροπία, στο άρθρο σας “Γιατί ΟΧΙ στον Μητροπολίτη Πάφου”, καθώς επίσης και με τους προβληματισμούς που έμμεσα αλλά και άμεσα βγάζετε στην επιφάνεια.<BR/>Ξεκινώντας από την αρχή της αρθρογράφησης σας, θα σας παραθέσω τις δικές μου σκέψεις και κριτικές στα σημεία σας, τα οποία με εντυπωσίασαν, ειλικρινά, περισσότερο.<BR/><BR/>Καταρχήν θα συμφωνήσω με τον καθηγητή μου Θ. Στασινόπουλο, ιδιαίτερα στο σημείο που αναφέρει:<BR/><I>“το λειτουργικό στοιχείο αντικαθίσταται βαθμιαία από το σημειολογικό, διαμορφώνοντας την οπτική ‘γραμματική’ και ‘συντακτικό’ της εκάστοτε εποχής. ‘Υποβολείς’ κάθε τέτοιας σιωπηλής διαλέκτου είναι οι άρχοντες. Οι υπόλοιποι τους ακολουθούν, επιδιώκοντας την καταξίωση μέσω της μίμησης, σε ένα αέναο συναγωνισμό ματαιοδοξίας”</I><BR/>Η φράση αυτή με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, έρχεται σε πλήρη παραλληλία με το δικό μου μότο <I>‘γίνε ο εκλεκτός ανάμεσα σε λίγους που κυνηγάνε τον δρόμο σου’</I> και πολύ απλά χαρακτηρίζει μέσα σε ελάχιστες γραμμές τον τρόπο σκέψης του πλήθους σε μια απόλυτη αντιδιαστολή με τους λίγους οι οποίοι κυνηγάνε το καινούριο, το μοναδικό, το καινοτόμο. Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματική εικόνα της σύγχρονης κοινωνίας και πόσο μάλλον όταν αυτή η κοινωνία χαρακτηρίζετε από συντηρητικά στοιχεία νεοπλουτισμού. Αναφέρομαι σαφώς στην κυπριακή κοινωνία και σε ένα παράλληλο χρόνο, στιγματίζω την παφίτικη πραγματικότητα. <BR/>Όπως παρατηρήσατε και εσείς είναι η τεχνική που οι συμπολίτες μας έμαθαν να χρησιμοποιούν σαν την μοναδική διέξοδο. Η απλή αντιγραφή. Και όχι μια αντιγραφή που τουλάχιστον πηγάζει από σύγχρονες νεόφερτες ιδέες. Όχι, σε καμία περίπτωση. Σκεφτόμενοι πολύ ρηχά και επιφανειακά προτιμούν τεχνικές παγιωμένες και καταστάσεις που τις έχουν μάθει καλά και για αυτούς είναι ‘εγγύηση και σιγουριά’. Θυμηθείτε άλλωστε τι σας είπε ο Μητροπολίτης Πάφου: <I>‘Ο ναός θα έχει νεοκλασικές αναφορές’</I> <BR/>Και αυτή η φράση δυστυχώς στα αυτιά των πολλών ακούγετε μεγαλειώδης, σπουδαία, θαυμάσια. Αλλά σε ποιών ακριβώς, πολλών; Των πολλών άσχετων, ανίδεων από κάθε άποψη αισθητικής. <BR/><BR/>Δικαίως γράψατε ότι κάποτε η ανάγκη οδήγησε στην λιτότητα και μέσω αυτής στην κατασκευαστική αλήθεια. Γιατί τότε ο συγκεκριμένος τρόπος δόμησης ήταν αναγκαίος, είχε αξία αλλά και ένα χρέος. Έπρεπε να δείξει ποιοι είμαστε και πού ανήκουμε. Και αφού ο εχθρός έκλεινε στόματα, αυτά που μιλούσαν ήταν τα ‘έργα’ και τα σημερινά μνημειώδη κτήρια. Επίτηδες τα ονομάζω μνημειώδη γιατί ο σκοπός τους στις μέρες μας αυτός είναι, και ότι βρίσκονται ακόμη όρθια συμβαίνει γιατί πρέπει να διατηρήσουν την μνήμη ζωντανή και να θυμίζουν τις ιστορικές εποχές που έζησαν.<BR/>ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΣ!<BR/>Δεν είναι εκεί ούτε για αντιγραφή, αλλά ούτε για δανεισμό αρχιτεκτονικών τους σημείων και με την δικαιολογία που έμαθαν όλοι οι άσχετοι, απομακρυσμένοι από κάθε πραγματικότητα, να λένε: ‘για να συνάγει με το περιβάλλον’.<BR/>Μια φράση που στα δικά μου αυτιά, τουλάχιστον, ακούγετε από γελοία μέχρι βλακώδες. Ας ξυπνήσουν κάποιοι επιτέλους και ας καταλάβουν ότι ζούμε σε μιαν εποχή με σαφώς νέες και περισσότερες ανάγκες, με ρυθμούς ζωής άπιαστους, γύρω μας επικρατεί μια πολυπολιτισμικότητα και άρα ότι κάνουμε θα πρέπει να χαρακτηρίζει τα βασικά και σύγχρονα αυτά στοιχειά. Έτσι και στην αρχιτεκτονική ας σταματήσουμε να ταριχεύουμε το παρελθόν. <I>“Ας ξεφύγουμε από τον στατικό Δωρικό και Ιωνικό ρυθμό και ας μπούμε επιτέλους στο δυναμικό αφαιρετικό πρίσμα”</I>. Η εποχή μας είναι δυναμική, είναι αφαιρετική και άρα ανάλογα θα πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής μας.<BR/><BR/>Τώρα όσο αφορά το τεράστιο χάσμα μεγεθών ανάμεσα στα κτήρια της γύρω περιοχής του Δημόσιου Κήπου Πάφου, και στην προτεινόμενη υπό ανέγερση υπερμεγέθη εκκλησία των 500μ2 , είναι άλλη μια απόδειξη των ‘ψηλών αισθητικών κριτηρίων’ που διακατέχουν τους εκάστοτε μελετητές. Αισθητικά κριτήρια μηδέν για τους κύριους αυτούς ιθύνοντες. Απ’ την άλλη όμως υπάρχει και η πολεοδομία που πρώτη θα έπρεπε να τους σταματήσει. Αλλά θα μου πείτε, εδώ η πολεοδομία δεν μπορεί να δομήσει την πόλη μας με ένα βασικό, έστω και στοιχειώδες «Ιπποδάμειο σύστημα», στην εκκλησία θα κολλήσει;<BR/><BR/>Με αυτά και μ’ αυτά κάποιος θα μπορούσε να πει “Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ”. Αντιθέτως όμως, όσο υπάρχουν ακόμη συνειδητοποιημένα άτομα που αποστρέφονται οικονομικά κριτήρια και δουλεύουν με βάση τα ιδανικά τους και την πραγματικότητα, αυτός ο κόσμος όχι μόνο έχει ελπίδες για να αλλάξει, αλλά έχει ελπίδες να φτάσει σε ένα ανώτατο σημείο.<BR/>Πραγματικά κ. Κουτσοφτίδη σας συγχαίρω για την προσπάθεια που κάνετε και είμαι μαζί σας. Συνεχίστε και θα δείτε ότι η κάθαρσης θα έρθει να ανταμείψει τους κόπους εσάς και άλλων ομοίων…!!<BR/><BR/><B>andreas</B>yiannis<B>kyriakou</B>zoukofAnonymousnoreply@blogger.com