Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

ΓIΑ ΝΑ ΔΙΕΡΩΤΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ....

Στη ψεσινή παρουσίαση των σχεδίων ανέγερσης απο την Μητρόπολη του Καθεδρικού Ναού στο Δημόσιο Κήπο έλαμψε με την απουσία του ο Δήμος Πάφου πλήν ενός Δημοτικού Συμβούλου της Κας Χαραλαμπίδου.
Ηταν πασιφανής η προσπάθεια απο την πλειοψηφία του ακροατηρίου να πείσουν εαυτούς και τίποτε άλλο.Δεν ακούσαμε κανένα επιχείρημα αρχιτεκτονικό είτε πολεοδομικό επιχείρημα που να υποστηρίζει την ανέγερση του Ναού εκτός απο εκείνο που επαναλάμβανε ο Μητροπολίτης δηλ."δεν έχω άλλο τόπο".
Ρωτώ το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και τότε δήμαρχο (το δ με μικρό γιατί μόνο μικρός απέδειξε ότι είναι) γιατί εφ΄όσον η Μητρόπολης απέστειλε επιστολή το 2005 προειδοποιόντας τον Δήμο ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιο ενοικίασης προχώρησε με την ανάπλαση του κήπου ξοδεύοντας τόσα χρήματα και θυματοποιόντας ξανά την αρχιτεκτονική εις βάρος της σωστής ανέλειξης αυτής της γέριμης πόλης?
Ρωτώ επίσης το τωρινό δημοτικό συμβούλιο γιατί προχώρησε με την Β'φάση ανάπλασης αναγκάζοντας τον Δήμο να πληρώσει αποζημειώσεις στον εργολάβο που υποχρεώθηκε να σταματήσει τις εργασίες?
Ρωτώ τον Δήμο και τις τεχνικές πολεοδομικές υπηρεσίες γιατί αδυνατούν να σχεδιάσουν και να βρούν λύσεις με μακροπρόθεσμο πολεοδομικό εκτόπισμα ώστε να αποφεύγονται τέτοιου είδους αχρείαστες συζητήσεις?
Ρωτώ τον Δήμο επίσης να απαντήσει σε περίπτωση που το Υπουργικό αρνηθεί το αίτημα της Μητρόπολης για ανέγερση τι θα απογίνει ο κήπος απο την στιγμή που η Μητρόπολη δεν θα δεχθεί να γίνουν οποιεσδήποτε επεμβάσεις έστω για εμπλουτισμό του πρασίνου?
Με την αδεξιότητα που χειρίζεται ο Δήμος τέτοια θέματα οδηγούν την πόλη σε μαρασμό και άναρχη πολεοδομική ανάπτυξη που μόνο οι βιρτουόζοι αναπτυξιολόγοι του άσχημου εκμεταλεύονται.(ιδε κάκιστο και πανάθλιο κτίριο στη 1ης Απριλίου).
Αφησαν το όλο θέμα να εκφυλιστεί με αποτέλεσμα όσοι απο εμάς αντιδρούμε να χαρακτηριζόμαστε απο πανάθλια ανθρωπάκια ως προβοκάτορες και να αναγάγουν το θέμα σε πολιτικό επίπεδο αντί κοινωνικό.
Γιατί δεν αφουγκράζεστε την μερίδα του κόσμου που επιμένει να θέλει πράσινο στην καρδιά της πόλης μας?
Γιατί αφήνετε κύριοι δημαρχεύοντες την πόλης σας να γίνεται ένα λούνα πάρκ απο μίζερα κτίρια,που μόνο αρνητικά αποτελέσματα φέρνουν,που δεν δημιουργούν αστικό χώρο για τους πολίτες?
Οι ερασιτεχνισμοί και οι προχειρότητες δίνουν και πέρνουν χωρίς κανένας να λογοδοτεί.
Απόντες όλοι οι βολευτές επίσης....ήταν φυσικά και το μεγάλο γεγονός της συναυλίας της Παπαρίζου που φαντάζομαι ήταν εκεί κορδωτοί να αγναντεύουν τις υπέροχες γάμπες της.

Διερωτάται κανείς αν υπάρχει μέλλον σ'αυτή την πόλη.

Διερωτάται κανείς γιατί άλλες ευρωπαϊκές πόλεις προχωρούν και κάνουν την ζωή των πολιτών τους πιό άνετη , πιό ανθρώπινη ενώ εμείς αρκούμαστε σε έργα "εντυπωσιασμού" που μόνο που καταφέρνουν  να αποδείξουν είναι την απύθμενη βλακεία μας?

Διερωτάται κανείς ποιός έδωσε το δικαίωμα στη Κίνηση Κινύρας να αμφισβητεί την ελληνοχριστιανική παιδεία μου όταν  το μόνο που έκανα είναι να υποστηρίξω με αρχιτεκτονικά επιχειρήματα και όχι μόνο, ότι η στάση της εκκλησίας απωθεί μιά μερίδα του λαού αντί να τους κερδίζει?

Διερωτάται κανείς αν στη "οφειλόμενη" τηλεκατευθυνόμενη (απο το σύμπαν) απάντηση σε'μένα
στους 21 λόγους απόρριψης διαβάσατε έστω και ένα επιχείρημα που να αντικρούει με αρχιτεκτονικό λόγο τα όσα έγραψα?Αντι αυτού μετάφεραν εσκεμμένα τις απαντήσεις τους σένα επίπεδο γλοιώδες και ποταπό για να με ....φιλέψουν. 

Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

21 ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ

Γιατί δεν πρέπει να κτιστεί ο Καθεδρικός Ναός στον Δημόσιο Κήπο της Πάφου?
..................http://www.facebook.com/group.php?gid=133518830525&ref=share (κάνετε κλίκ στον σύνδεσμο)...........έχουν με τ'ονομα τους υπογράψει.Αυτό δεν τους είναι αρκετό.
Επίσης στις 09/03/2009 (κάνετε κλίκ στον σύνδεσμο) έχω κάνει σχετική ανάρτηση που σχετίζεται με το ίδιο θέμα.Σήμερα η Κίνηση Κινύρας έχει απαντήσει στον τοπικό τύπο στους 21 λόγους απόρριψης.Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε την γλοιώδη απάντηση τους.Ούτε λίγο ,ούτε πολύ με καλούν να τους συμβουλέψω σε θέματα ...αισθητικής.Με άλλα λόγια να με...φιλέψουν όπως τις κοτσιάκαρες στα χωρκά μας που σου δίνουν γλυκό σαν κέρασμα.Ανθρωπάκια!!!!

1.Η χρήση δήθεν των νεοκλασσικών στοιχείων που μας σερβίρει αποτελεί προπέτασμα καπνού,μόνο για να δικαιολογήσει την θέληση του για την ανέγερση.Τα νεοκλασσικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της περιοχής που επικαλείται δεν έχουν σχέση ούτε σε αναλογίες,ούτε σε αρμονία με το ύψος και το πλάτος του ναού που προτείνεται.Ιστορικά η αναφορά σε νεοκλασσικό κτίσμα αποτελεί μηρυκασμό ιστορικίστικων στοιχείων,που χρησιμοποιούνται απο αδαείς αρχιτεκτονίζοντες αρχιτέκτονες και δεν έχουν καμμιά σχέση με την σύγχρονη εποχή που ζούμε.
2.Για να αντικατασταθεί το χαμένο πράσινο και να μεγαλώσουν τα νέα δένδρα χρειάζονται 20 με 30 χρόνια.
3.Θα επιφορτωθεί η ήδη βεβαρημένη με τροχοφόρα περιοχή γύρωθεν του κήπου.
4.Δεν δημιουργεί αστικό χώρο.
5.Δεν έχει λειτουργική και χρηστική χρήση πλήν της ικανοποίησης της ματαιοδοξίας του προκαθήμενου
της εκκλησσίας
6.Δεν έχει πείσει η εκκλησία ότι έχει αισθητική,αρκεί κανείς να δεί τις άξεστες επεμβάσεις που έκαναν πάνω στο ναό του Αγ.Θεοδώρου ή ακόμα τις νέες που χτίζουν.
7.Η περιοχή είναι χαρακτηρισμένη με συντελεστή δόμησης 1% ενώ θέλει κατά παράβαση να δομήσει 5%.
8.Ανατρέπει τις μνήμες πολλών Παφιτών,νέων και ηλικιωμένων που μεγάλωσαν και ερωτεύτηκαν μέσα στο κήπο.
9.Αμφισβητείται ο σημερινός ρόλος της εκκλησίας απο μιά μεγάλη μερίδα του λαού.
10.Μεγάλη μερίδα του λαού πιστεύει ότι το κόστος για ανέγερση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί γιά
άλλους φιλανθρωπικούς σκοπούς.Φανταστείτε πόσες οικογένειες που δυσπραγούν θα βοηθηθούν αν χρησιμοποιείτο το ποσό που πρόκειται να δαπανηθεί.
11.Οι φωτογραφίες σε τρισδιάστατη μορφή ξεγελούν φτάνει κάποιος να χρησιμοποιήσει την ανθρώπινη κλίμακα για να καταλάβει τι ύψος και μέγεθος θα έχει το προτεινόμενο κτίριο.
12.Η περιοχή δεν έχει άλλα ψηλά κτίρια πράγμα που θα προκαλέσει ρήξη στη χωροδομική σύσταση της πόλης.Δείτε το παράδειγμα μεγαλοεπιχειρηματία που κτίζει δίπλα απο τα υφιστάμενα του γραφεία,στην οδό 1ης Απριλίου ένα ογκώδες τερατούργημα.
13.Θα αποτελέσει διακοσμητικό στοιχείο,χρήσης μόνο όταν θα υπάρχουν σημαντικές λειτουργείες,αρα συνεπώς θα είναι στο μεσοδιάστημα "νεκρός χώρος".
14.Ο ρόλος της θρησκείας έχει πάρει φθίνουσα πορεία λόγω της επιστημονικής προόδου και της ανερχόμενης πίστης στην ανθρώπινη λογική.
15.Η εκκλησία,αψηφόντας με την κατάθεση των σχεδίων την υφιστάμενη νομοθεσία προκαλεί συναισθήματα που μόνο ενθάρρυνση σε παρόμοιες παράνομες συμπεριφορές απο τους πολίτες μπορεί να οδηγήσει.
16.Η κακογουστιά και το κιτσαριό που επικρατεί στη πόλη μας μόνο με περισσότερα δένδρα μπορεί να καμουφλάρει την υπάρχουσα μιζέρια,όχι με πομπώδη κτίρια όπως το Δικαστικό Μέγαρο,τα νέα κυβερνητικά κτίρια και τώρα τον Ναό.
17.Η θρησκεία μας διδάσκει την ταπεινότητα ενώ η ιστορία της εκκλησίας μόνο το αντίθετο αποδεικνύει.Προκαλεί τοιουτοτρόπως,σε μιά δύσκολα οικονομικά περίοδο,να θέλει να οικοδομήσει,άρα να σπαταλήσει κεφάλαιο που θα μπορούσε να διοχετευθεί ποικιλοτρόπως.
18.Ιστορικά ο κήπος ανήκε στη πόλη και μόνο όταν απειλήθηκε η καταπάτηση της κυριότητας του απο τους τουρκοκύπριους,δώθηκε στην εκκλησία για να "προστατευθεί".Είναι καιρός να αποδείξει η εκκλησία της μεγαλοψυχία της και να επιστρέψει στη πόλη τον Κήπο.
19.Στο τοπικό σχέδιο παράγραφο 2.3.7 σελ. 9 περιγράφεται σαν "περιβαλλοντική περιοχή",άρα σαν περιοχή που χρήζει προστασίας και διατήρησης του πρασίνου (χωρίς αυτό να συναπάγεται πλήρης αποθάρρυνσης οικοδομημάτων αλλά που σημαίνει ότι με μεγάλη προσοχή θα πρέπει να επεμβαίνουμε αρχιτεκτονικά σε τέτοιες περιοχές).
20.Δεν έγινε καμμιά πολεοδομική ή συγκοινωνιολογική μελέτη.
21.Δεν υπάρχει ικανοποιητική επιφάνεια για δημιουργία χώρων στάθμευσης,έστω και αν ο Μητροπολίτης επικαλείται τα οικόπεδα της Μητρόπολης,διότι αν ο ναός που θέλει να κτίσει είναι 500Μ2 σημαίνει ότι τουλάχιστον 600-900 άτομα θα προσέλθουν,που σημαίνει,αν κάθε αυτοκίνητο έχει 3 άτομα,τότε η περιοχή θα επιφορτωθεί με 200-300 αυτοκίνητα,επι πλέον των αυτοκινήτων των μόνιμων κατοίκων,των επισκεπτών στα παρακείμενα κέντρα αναψυχής και λέσχες.

Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

THE ACROPOLIS NEW MUSEUM:09/07/09

 "Εχει την δύναμη μιάς ανδρικής γρονθιάς στο αστικό τοπίο και την λεπτότητα μιάς όμορφης κοπέλλας".
Ξεκινώ με τις εντυπώσεις του συναδέλφου αρχιτέκτονα  Adam Wagg,με τον οποίο είχαμε την ευκαιρία,παρουσία του εκκολαπτώμενου αρχιτέκτονα ημέτερου υιού μου,Αιμίλιου να επισκεφτούμε το υπέροχο κτίριο του Bernard Tsumi.
31 χρόνια πήρε απο την μέρα της απόφασης για ανέγερση του μουσείου.Σε κάνει να διερωτάσαι τι πάει στραβά και για τόσο σημαντικά πολεοδομικά έργα,η πολιτεία κωλυσιεργεί.Εστω και αργά δεν είναι δικαιολογία γιατί ο χρόνος περνά και ενώ οι πλείστες  Ευρωπαϊκές πόλεις αλλάζουν σε διαστήματα πολύ πιό μικρά εμείς χρειαζόμαστε 30 χρόνια για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα.

Το κύριο χαρακτηρηστικό του κτιρίου είναι η αμεσότητα που έχει με το μοναδικό του μουσιογραφικό θέμα,τον Παρθενώνα.
Στρατηγικά τοποθετημένα ανοίγματα δημιουργούν οπτικές φυγές προς τον ιερό βράχο με αποτέλεσμα να νοιώθεις ότι βρίσκεσαι συνέχεια υπο την σκιά του.

Και ενώ το κτίριο είναι περιτρυγυρισμένο απο υαλοστάσια χωρίς καμμιά φανερή ηλιοπροστασία,
καταφέρνει να "διώξει"τον ανεπιθύμητο ήλιο απο το να εισέλθει στο εσωτερικό.
Ειδικοί υαλοπίνακες που και ακόμα αν ακουμπήσεις το χέρι σου πάνω,στη νότια πλευρά δεν είναι ζεστοί.
Καμμιά προστασία όμως δεν έγινε απο τα περιστέρια απο το να τα αποτρέψει να κάθονται στις εσοχές και πολύ φοβούμαι ότι σε λίγο καιρό
το κτίριο θα γίνει άχρηστο απο τα περιττώματα τους.Φωταγωγοί προστατευμένοι ακόμα και στην οροφή προσκαλούν το φως να χαρίσει ζωντάνια στά "άψυχα" αγάλματα δίνοντας τους μιά θεϊκή άποψη.
Άπλετο φως διαχέεται στο εσωτερικό του κάνοντας ακόμη πιό άνετη την περιήγηση.Κανένας λαμπτήρας δεν είναι αναμμένος,πλήν εκείνοι στον πυρήνα,αφήνοντας τα κλιματιστικά συστήματα να 
δροσίζουν ,χωρίς καμμιά επιβάρυνση το εσωτερικό χώρο.
Δεν είδα πιό όμορφα και κομψά αγάλματα απο αυτά της αρχαϊκής περιόδου.....
17 κολώνες κατά μήκος και 8 κατά πλάτος όπως ακριβώς και ο Παρθενώνας τοποθετούνται στον τρίτο όροφο με τρόπο ώστε να δώσουν στον επισκέπτη την πραγματική διάσταση και μέγεθος αυτού του μνημείου της ανθρωπότητας,που οδήγησε μιά ολόκληρη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία να το χρησιμοποιήσει και παράλληλα με τις μηχανικές τους γνώσεις να πάρουν την αρχιτεκτονική ένα στάδιο πάρα πέραν.Επι πλέον επεξεργασία των γυάλινων επιφανειών αποτρέπουν το ηλιακό φως να εισέλθει και παράλληλα βλέποντας το κτίριο εξωτερικά σου δίνει την εντύπωση ότι κύματα απο σκιές τροποποιούν και μεταμορφώνουν την ογκοπλασία του.
Η δύναμη της τεχνολογίας κατάφερε να αναπαραστήσει τα κατεστραμμένα μέρη της ζωοφόρου ώστε να μπορέσουμε να αντιληφθούμε το μεγαλείο αυτού του γλυπτικού μεγαλουργήματος....και ξαφνικά νοιώθεις την μεγαλοπρεπή παρουσία του.Ο τρίτος όροφος είναι προσανατολισμένος ακριβώς όπως και ο Παρθενώνας, ώστε μετακινούμενος κάποιος γύρωθεν του κεντρικού πυρήνα να αντιλαμβάνεται τις σχέσεις,τις αναλογίες,τα μεγέθη,το μεγαλείο του μνημείου.
Η βεράντα της καφετέριας με την αντανάκλαση του μνημείου στις επιφάνειες του τρίτου ορόφου σε προσκαλεί για ένα ποτό σε πολύ λογικές τιμές.
Μιά εμπειρία,ένα ζωντανό μάθημα αρχιτεκτονικής και αρχαιολογίας που το συνιστώ σε όλους ανεπιφύλακτα.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ζωοφόρο του Παρθενώνα κάνετε τσίλ στο σύνδεσμο.Επίσης για να δείτε πόσα κομμάτια απο τη ζωοφόρο λείπουν σε ξένα μουσεία.




























 






















































































Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

CARLOS SANTANA OAKA ATHENS 2009

Μέσα στο καταπληκτικό Ολυμπιακό Στάδιο Αθηνών μαζύ με 25.000 θεατές αποθεώσαμε τον Santana σ'ένα ασταμάτητο τρίωρο με τους ήχους της λατινο-ρόκ μουσικής του που απο την εποχή του Woodstock μας χαρίζει.
"Δυο πράγματα υπάρχουν "είπε,"η αγάπη και ο φόβος.Οταν η αγάπη κυριαρχήσει τότε θα χαθεί ο φόβος".
Οσοι θέλουν να δούν τις φωτογραφίες απο την συναυλία ας κάνουν τσίλ στο facebook μου.

VIVA CARLOS SANTANA.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΥΠΡΟΥ

Είχα την ευκαιρία,για πρώτη φορά να επισκεφτώ τους τηλεθαλάμους του ΡΙΚ,καλεσμένος στην εκπομπή της Βίβιαν Κανάρη σύν +πλήν.
Το τι είδα με έκανε να λυπηθώ τον κόσμο που δουλεύει μέσα σ'ενα τρισάθλιο υπο αποσύνθεση βρωμισμένο κτίριο αντάξιο της Κουλουφολάνδης.
Απίστευτο και όμως πραγματικό.
Το διοικητικό συμβούλιο πρέπει να μεταφερθεί στη Γιάρο και να καταδικαστούν όλοι σε σπάσιμο πέτρας ώσπου να βάλουν μυαλό?
Διαδρόμοι που οδηγούν σε διαδρόμους,λερωμένες βεράντες, πλαστικές καρέκλες,σπασμένες τσεκολαδούρες,υπο κατάρρευση ψευδοροφές κιτρινισμένες απο την νικοτίνη,ξεκολλημένα δάπεδα, ξεφτισμένοι σοβάδες,χωματένιοι χώροι στάθμευσης επικαλυμμένοι με αμιάντο.ΕΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ,ΟΧΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ.
Εισηγούμαι να μετονομαστεί απο ΡΙΚ σε  PIG!

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΠΑΦΟΣ:ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΟΛΚΗΣ!

Πρόσφατα έχει ανοικοδομηθεί, σε τεμάχιο που έγινε δωρεά απο την οικογένεια Ηλιάδη,σε κεντρικό σημείο της πόλης,αυτό το "σύγχρονο" κουρελούργημα που αποτελεί το επιστέγασμα της απόλυτης αποτυχίας τόσο εκείνων που το σχεδίασαν όσο και εκείνων που το ενέκριναν,πρώτα επί Σαρίκα που διάλεξε τους "μελετητές"και τώρα επί Βέργα, που επέβλεψε την κατασκευή.
Εξηγούμαι:
Εχει γίνει τεράστια προσπάθεια προσθήκης διακοσμητικών στοιχείων που καταντούν το κτίριο μια αστική καρικατούρα.Ακόμα και τα δήθεν κατασκευαστικά στοιχεία είναι διακοσμητικά ενώ τα αληθινά φέροντα στοιχεία που φαίνονται, φανερώνουν την αχρείαστη διακόσμηση (δείτε κάτωθεν της γέφυρας σύνδεσης του κτιρίου με τον κήπο).
Τα κέρατα επί της οροφής είναι για να ξύνονται πάνω τους οι δημοτικοί σύμβουλοι?
Το δε δυτικό υαλοστάσιο με τα καθρεφτίζοντα γυαλιά δεν έχει καμμιά ηλιοπροστασία και το χειρότερο καθρεφτίζουν στην επιφάνεια τους την αρχιτεκτονική μιζέρια των προσκείμενων κτιρίων.

Θαυμάστε αυτό το υπέροχο διακοσμητικό δοκάρι που έγινε για στηρίξη 6 φωτιστικών και να συμπληρώσει την εικόνα της "σύνθεσης" των εξωτερικών υπάιθριων χώρων εισόδου.
Ανοίγματα εκτεθιμένα στον ανελέητο ήλιο,υποτυπώδη προστασία και μιά μανία επίδειξης χαρακτηρίζουν το "έργο" αυτών των αρχιτεκτονίζοντων αρχιτεκτόνων.
Τι να πώ για την φλυαρία των ασύνδετων μεταξύ τους υλικών?
Η επικάλυψη της γέφυρας αλλά και τα υαλοστάσια της θα δημιουργούν μιά τόσο αφόρητη ζέστη που μόνο για φύτεμα ντοματών θα κάμνει.

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΦΟΥ:ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦAΚΕΛΛΩΝ.

Διερωτούμαι αν μέσα στα μέτρα "λιτότητας" που επιβάλλει η λεγόμενη κρίση είναι και αυτό το μεταφορικό μέσο φακέλλων που κάποιος "έξυπνος" του Δημαρχείου σκέφτηκε για να κυκλοφορεί τους φακέλλους απο τμήμα σε τμήμα των Τεχνικών Υπηρεσιών.
Κάποτε η πόλη μας ήταν γεμάτη απο τρόλλεϋ που έπιαναν οι Πόντιοι απο τις υπεραγορές και τα μετάφεραν σπίτι τους.Μπορεί να περίσσεψε κανένα και το μάζεψαν για να το χρησιμοποιούν.Καλό ε?
Αν αυτό δεν είναι ένδειξη του κουλουφκιού που μας χαρακτηρίζει,πόσο μάλλον να περιμένουμε ότι σε κλίμακα πόλης τα πράγματα θα είναι διαφορετικά?
ΖΗΤΩ Η ΚΟΥΛΟΥΦΟΛΑΝΔΗ!

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

PAPHOS PUBLIC USELESS LIFT

Αποτελεί τρισάθλιο διακοσμητικό στοιχείο και πλέον άχρηστο αυτό το πανάθλιο κατασκεύασμα που μύριζε κάτουρο.Οι καημένοι οι τουρίστες περιμένουν χωρίς αποτέλεσμα να έρθει η καμπίνα.
Ούτε μία πινακίδα "εκτός λειτουργείας" δεν διανοήθηκαν να βάλουν οι του κουλουφοδημαρχείου λειτουργοί και βασανίζουν τον κόσμο.
Τι πιό ωραία πρόκληση να σχεδιάσεις ένα τέτοιο έργο?Αντί αυτού η αρχιτέκτονας του δεν αφιέρωσε παραπάνω απο τρεις ώρες για να το σχεδιάσει,τουλάχιστον έτσι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα.Επι πλέον ήρθαν οι κάφροι και πρόσθεσαν μια μεταλλική κάλυψη της καμπίνας,η οποία ήταν φυσικό απο την στιγμή που ήταν η καμπίνα γυάλινη να υπερθεμένεται απο τον ήλιο,με αποτέλεσμα να υδρώνεις τόσο,που προτιμάς να πάρεις την άνοδο με τα πόδια!!!!
Σε παλαιότερη μου ανάρτηση με ημερομηνία 15/07/09 με τίτλο "Σύγχρονα ερείπια" είχα περιγράψει,χωρίς φυσικά καμμιά αντίδραση την κατάσταση.Εκτοτε...........σιωπή!