Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2008

PAPHOS SEAFRONT PROMENADE-THE PROTEST.....H ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕΡΙΚΟΙ,ΕΣΤΩ.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ "ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑ ΤΩΝ ΠΑΛΛΟΥΤΖΙΩΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ.....ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ.



ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ !!!!
(ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΣΕΡΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ  ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ)!!ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ,ΕΜΑΣ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ.


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧYΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟΨΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΑΠΛΟΣ:Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ.




ΤΑ ΠΑΛΛΟΥΚΙΑ,ΤΩΝ ΠΑΛΟΥΚΚΙΩΝ,
ΩΧ ΠΑΛΛΟΥΚΙΑ.....ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ.17 ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΛΟΥΤΖΙ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ..... 




ΚΑΜΜΙΑ ΤΗΛEΟΠΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.ΜΑΘΑΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.....(εμείς δεν έχουμε απολύτως κανένα οικονομικό ή άλλο συμφέρον).
σχετικά άρθρα 06/09/2008:εφημερίδα Αδέσμευτος σελ.6,
                            εφημερίδα Επιλογές σελ.5,σελ.34,
                            εφημερίδα Η Φωνή σελ.3,σελ.4,σελ.6,σελ.8
                            εφημερίδα Φιλ.06/09/2008 σελ.7,σελ.20

7 σχόλια:

κουτσοφτου είπε...

Συγχαιρω για ακομα μια φορα το γνωστο-αγνωστο αντρικελλο που νομιζει οτι θα μου ανακοψει την οποιαδηποτε πορεια μου στην πολη αυτη.Αν εκανε οπιαδηποτε αλλη κινηση,θα καταντουσε ΑΝΤΡΑΣ,τιτλο που τον φερουν πολυ λιγοι στον τοπο μας.

κουτσοφτου είπε...

Η Πάφος κάποτε ήταν μακρινή χώρα και οι Πάφιοι, ή Παφίτες, ήσαν, όπως το απαιτούσε η κυπριακή νοοτροπία, ξένοι. Πριν αρκετά σχετικά χρόνια, ένας φιλέλληνας Γάλλος καθηγητής αρχαιολογίας στο Παρίσι, καλός γνώστης του ελληνικού πολιτισμού και κοινωνίας, διερωτήθηκε πώς είναι δυνατόν οι Έλληνες να ονομάζονται μεταξύ τους ξένοι (η καθιερωμένη φράση "ήλθαν ξένοι"), έστω και από το γειτονικό χωριό. Οι Έλληνες Κύπριοι, από τα αρχαία χρόνια, παρά το γενικό αίσθημα εθνικής ενότητας που τους χαρακτήριζε, όπως φαίνεται στις δύσκολες περιστάσεις, αποτελούσαν, κατά τ' άλλα, κλειστές κοινωνίες, κυρίως κάθε επαρχία. Με τέτοιο τρόπο και η Πάφος, σχεδόν απομονωμένη, όπως το απαιτούσε η γεωγραφική της θέση, ανέπτυξε από την αρχαιότητα τον δικό της πολιτισμό με τοπική διάλεκτο.
Το βρηκα απο τα ιστορικα αρχεια...Τι αλλο να προσθεσουμε?Απολυτως τιποτε....

Efstatho είπε...

( Αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε )
Οταν ήρθα στην Κύπρο , εντυπωσιάστικα γιατί ακόμα και στα μεγάλα σπίτια ( Βιιιιιιιλλλες ) οι αρχιτέκτονες σχεδιάζαν κατ΄απαίτηση του πελάτη τους 2 κουζίνες . Μετά έμαθα για τα καλά οτι ή πρώτη ή μεγάλη ήταν για τους ( Ξένους ) και ή άλλη ή μικρή ήταν για να μαγειρεύουν ! Πράγμα που γίνεται ακόμα και σήμερα ! Ενας λαός λοιπόν που βάζει στο σπίτι του τόσο συχνά ( Ξένους ) χάνει την προσωπικότητά του . Άγεται και φέρεται από τους ( Ξένους )

κουτσοφτου είπε...

...Ξέρεις ανθρωπάκο πως θα ένιωθε ένας αετός άμα έκλωθε αυγά μιας κότας;

Αρχικά ο αετός νομίζει ότι θα κλωσσήσει μικρά αετόπουλα που θα μεγαλώσουν. Μα εκείνο που βγαίνει από τ' αυγά δεν είναι παρά μικρά κοτόπουλα. Απελπισμένος ο αετός εξακολουθεί να ελπίζει πως τα κοτόπουλα θα γίνουν αετοί. Μα, που τέτοιο πράγμα.

Τελικά, δεν βγαίνουν παρά κότες που κακαρίζουν. Όταν ο αετός διαπιστώσει κάτι τέτοιο, βρίσκεται σε δίλημμα αν πρέπει να καταβροχθίσει όλα τα κοτόπουλα και τις κότες που κακαρίζουν.

Μα συγκρατείται. Κι ό,τι τον κάνει να συγκρατηθεί, είναι μια μικρή ελπίδα, πως ανάμεσα σε τόσα κοτόπουλα, μπορεί κάποτε να βρεθεί ένα αετόπουλο, ικανό σαν εκείνον τον ίδιο, ένα αετόπουλο που από την ψηλή φωλιά του θα ατενίζει μακριά, κόσμους καινούριους, σκέψεις καινούριες, καινούρια σχήματα ζωής.

Μόνο αυτή η ανεπαίσθητη ελπίδα κρατά τον λυπημένο, τον αποξενωμένο αετό από την απόφασή του να φάει όλα τα κοτόπουλα και τις κότες που κακαρίζουν και που δεν βλέπουν ότι τα κλωσσάει ένας αετός, δεν καταλαβαίνουν ότι ζουν σ' ένα ψηλό, απόμακρο βράχο, μακριά από τις υγρές και σκοτεινές κοιλάδες. Δεν ατενίζουν την απόσταση, όπως κάνει ο απομονωμένος αετός.

Μόνο καταβροχθίζουν και καταβροχθίζουν, όλο καταβροχθίζουν ό,τι φέρνει ο αετός στη φωλιά. Οι κότες και τα κοτόπουλα άφησαν τον αετό να τα ζεστάνει κάτω από τα μεγάλα και δυνατά φτερά του, όταν απ' έξω κροτάλιζε η βροχή και αναβροντούσαν οι καταιγίδες που εκείνος άντεχε δίχως καμία προστασία. Όταν τα πράγματα γίνονταν σκληρότερα, του πέταγαν μυτερές πέτρες, από κάποια ενέδρα για να τον χτυπήσουν και να τον πληγώσουν.

Oταν ο αετός αντιλήφθηκε την κακοήθεια ετούτη, πρώτη του αντίδραση ήταν να τα ξεσκίσει σε χίλια κομμάτια. Μα, το ξανασκέφτηκε-έπρεπε να βρεθεί-ανάμεσα σε τόσα κοντόφθαλμα κοτόπουλα που κακάριζαν και καταβρόχθιζαν ό,τι λάχαινε μπροστά τους, ένας μικρός αετός σαν τον ίδιο του τον εαυτό...

Ο μοναχικός αετός μέχρι σήμερα δεν έχει εγκαταλείψει την ελπίδα. Κι εξακολουθεί να κλωσσάει κοτόπουλα...

ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ??

koutso είπε...

@ κουτσοφτου,
Ε λοιπόν, υπάρχουν πολλά κοτόπουλα γύρω μας.Πότε επιτέλους θα βρεθεί ένας αετός?Είχαμε τον Ματαφιά,τον διώξαμε,είχαμε τον Φλωράκη, τον σκοτώσαμε,είχαμε τον Γεωργιάδη, μας τον σκότωσαν,είχαμε τον Αυξεντίου μας τον έκαψαν,είχαμε τον Παλληκαρίδη μας τον απηγχόνησαν,για πιό λόγο?Για να φέρουμε τον Λιλήκα,τον Σαρίκα,τον Παπαδόπουλο και διάφορα άλλα κοτόπουλα που μόνο να κακαρίζουν ξέρουν.Οι αετοί έφυγαν και εκεί που είναι βλέπουν τα χάλια μας......

κουτσοφτου είπε...

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

<...η βία παίζει κι έναν άλλο ρόλο στην Ιστορία, έναν επαναστατικό προοδευτικό ρόλο, είναι η μαμμή που από κάθε παλιά κοινωνία ξεγεννά μια καινούργια, αποτελεί το όργανο με το οποίο επιβάλλεται η κοινωνική εξέλιξη και σπάει τις αποστεωμένες, τις νεκρές πολιτικές μορφές...> Φρ. Ενγκελς

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. και για την Πάφο
Από ότι παρατηρώ όμως, μεταξύ των φίλων στην Πάφο που έχουν μικρές επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, μπαράκια, κέντρα αναψυχής είναι πως πολλοί από αυτούς έχουν βάλει λουκέτο ή βρίσκονται στη χειρότερη οικονομική κατάσταση που ήταν ποτέ. Επίσης, παρατηρώ πως όλο και περισσότεροι φίλοι, γνωστοί και συμμαθητές από την Πάφο έρχονται στη Λευκωσία για να δουλέψουν και να ζήσουν. Και όχι επειδή το επιλέγουν με βάση τη δουλειά τους, όπως είχα κάνει εγώ πριν 8 χρόνια που μετακόμισα στη Λευκωσία για να είμαι πιο κοντά στα παγκύπριας εμβέλειας ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια με τα οποία συνεργαζόμουν. Έρχονται στη Λευκωσία επειδή στην Πάφο δεν έχει δουλειές!
Εμείς στην ΚΥ.ΠΡΟ.Σ.,όμως, επειδή ο σκοπός μας δεν είναι να «φάμε», αλλά να βοηθήσουμε τον κόσμο να πάρει τα νόμιμα πολιτικά και οικονομικά δικαιώματα του, έχουμε κάθε κίνητρο να προωθήσουμε πρακτικά βήμα με βήμα την απορρόφηση των κονδυλίων από την Ε.Ε. από τους δικαιούχους πολίτες.
Εύχομαι και υπόσχομαι στους Παφίτες πως θα δουλέψουμε για την ανάπτυξη και την καλυτέρευση της ζωής τους στην Πάφο. Η ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. θα κατεβάσει ψηφοδέλτιο με 28 υποψηφίους. Στην Πάφο ήδη έχουν εξαγγείλει την υποψηφιότητα τους 3 γυναίκες. Τους υποψήφιους μας τους διαχωρίζουμε σε βασικούς, αυτούς που εξαγγέλλουν υποψηφιότητα με σκοπό να εργαστούν προεκλογικά ώστε να μπουν στην κυπριακή βουλή εκπροσωπώντας τον κυπριακό λαό και την ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. , και σε υποψηφίους που μπαίνουν στο ψηφοδέλτιο για να βοηθήσουν το κίνημα μας να είναι νομότυπο με βάση το Νόμο περί Πολιτικών Κομμάτων, που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας στις 25 Φεβρουαρίου. Δε θέλουμε να κοροϊδέψουμε τους ψηφοφόρους μας, ούτε τους υποψηφίους μας. Ως νεοϊδρυθέν κίνημα ευελπιστούμε να εισέλθουμε στην κυπριακή βουλή με τουλάχιστον 3 βουλευτές. Στην Πάφο, βασική μας υποψήφια είναι η Μάρω Φιλίππου. Ενεργή πολίτης στην Πάφο, με καταγωγή από τη Σαλαμιού, και επιτυχημένη επιχειρηματίας και άτομο της τέχνης με ιδιαίτερη κλίση στη μουσική και στο τραγούδι. Η Μάρω πρωτοστάτησε στην ίδρυση της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. , πιστεύει στις αρχές του κινήματος, στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική και στις θέσεις μας στο εθνικό και είναι διατεθειμένη να δουλέψει με όλες τις τις δυνάμεις για την εκπλήρωση των σκοπών της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. και την εφαρμογή της πολιτικής της προς όφελος των Παφιτών και του κυπριακού λαού εν γένει.
Η υποφαινόμενη, ως Πρόεδρος της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. θα είμαι επικεφαλής του ψηφοδελτίου στη Λευκωσία στις προσεχείς Βουλευτικές Εκλογές. Μάλιστα, ακόμα δεν έχω αλλάξει τον τόπο που ψηφίζω και κατά πάσα πιθανότητα, στις 22 του Μάη, θα ψηφίσω στην Πάφο όπως πάντοτε. Όποιος ψηφίσει από την Πάφο το συνδυασμό της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. ψηφίζει άμεσα κι εμένα, εφόσον ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου δε δικαιούμαι σταυρό προτίμησης. Τη δική μου έδρα στην Κυπριακή Βουλή, ως μελλοντικός κοινοβουλευτικός αρχηγός, τη βλέπω και ως την «πέμπτη» έδρα της Πάφου. Είμαι γέννημα – θρέμμα της Πάφου, την καταγωγή μου και την αγάπη μου για την πόλη μου την διακηρύττω από ραδιοφώνου και τηλεοράσεως τα τελευταία 8 χρόνια που κατοικώ στη Λευκωσία, και παρόλο που δεν προτίθεμαι να έχω μεροληπτική στάση υπέρ της επαρχίας της Πάφου, να υποτιμήσω δηλαδή τις προσπάθειες και την προσφορά μου στις υπόλοιπες επαρχίες της Κύπρου, αυτό το οποίο υπόσχομαι στον Παφιακό λαό, είναι πως η Πάφος θα παραμείνει η μεγάλη μου αγάπη, και όσο θα περνά από το χέρι και την πολιτική μου δύναμη, δεν θα επιτρέψω την περαιτέρω υποβάθμιση της και θα δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την καλυτέρευση της πόλης και της ζωής των συμπολιτών μου.
Με αγάπη
Θέκλα Πετρίδου
Παφίτισσα
Ψυχολόγος, συγγραφέας
Πρόεδρος ΚΥ.ΠΡΟ.Σ.
Υποψήφια Βουλευτής, Επικεφαλής ψηφοδελτίου ΚΥ.ΠΡΟ.Σ.