Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

ΟΔΟΣ ΑΡΣΙΝΟΗΣ ΣΤΗ ΠΑΦΟ















ΠΡΟΣ:ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
             ΑΡΧΗΓΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
             ΑΡΧΗΓΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ
             ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΦΟΥ.

Επειδή φαίνεται ότι αδυνατείτε να βάλετε μιά τάξη και ο καθένας κάνει του κεφαλιού του θα λάβετε απο μένα προσωπικά επιστολή που θα σας προειδοποιεί ότι σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης που θα χρειαστεί άμεση επέμβαση πυροσβεστικού οχήματος ή άμεση πρόσβαση ασθενοφόρου και για τον λόγο που μιλά η φωτογραφία απο μόνη της το όχημα δεν περάσει και συμβεί το μοιραίο να ξέρετε ότι θα είσαστε υπόλογοι.

Η κατάσταση είναι χειρότερη στους παρακείμενους δρόμους μέσα στη 1ης Απριλίου, Θερμοπυλών και στη κάθετη οδό που σχηματίζει σταυροδρόμι με την Αρσινόης.

Ακόμα και η Δημοτική Τροχονομία αλλά και η Τροχονομία της Αστυνομίας τίποτε δεν κάμνει για να αποτρέψει αυτή την καθημερινή κατάσταση.Περάστε,Κύριοι,μιά μέρα και θα φρίξετε μόνο με την σκέψη ότι μπορεί να συμβεί κάτι......... 

4 σχόλια:

Efstatho είπε...

Για ολα υπάρχουν λύσεις .
1.Για οσα καινούργια αυτοκίνητα βγαίνουν στην κυκλοφορία να αποσύρονται τα αντίστοιχα .
( κάτι σαν τους ταξιτζίδες )
2.Να καλύπτονται οι αριθμοί κυκλοφορίας και να τα μαζεύει γερανός ή
3.Να καλύπτονται τα μάτια των τροχονόμων για να μην ξέρουν ποιόν γράφουν .
φιλικά ( ο παθών )

antidrasi25 είπε...

Θα σου περιγράψω ένα συμβάν που μου συνέβηκε πέρσι το καλοκαίρι, για να παραθέσω πως συμπεριφέρονται μερικοί "αστυνομικοί" ή πώς αναγκάζονται να συμπεριφέρονται σ’ αυτό το τόπο.

Ήμουν με το ποδήλατο στην οδό 1ης Απριλίου. Ο χώρος στάθμευσής του Α΄ Λυκείου ήταν άδειος αλλά τα πεζοδρόμια απέναντι από τα γραφεία της "αναπτυξιακής εταιρίας" και τις καφετέριας ήταν γεμάτα από αυτοκίνητα. Τα είχα πάρει με την νοοτροπία που έχουμε να παρκάρουμε όπου φτάσουμε και κυρίως με το γεγονός ότι ο χώρος στάθμευσης του σχολείου ήταν άδειος και οι "κύριοι" πάρκαραν τα αυτοκίνητα τους πάνω στα πεζοδρόμια. Αυτό συμβαίνει γιατί ως γνωστό, βαριούνται να περπατήσουν 50 μέτρα και να πάνε στα γραφεία τους ή για καφέ με τα πόδια.

Παίρνω τηλέφωνο την τροχαία Πάφου και τους αναφέρω ότι μου έκλεισαν την είσοδο και δεν μπορώ να βγω από την οικία μου και να στείλουν κάποιο να επιλυθεί του θέματος. Μετά από μισή ώρα και δύο τηλεφωνήματα στην τροχαία έρχεται ένα περιπολικό.
Έρχονται οι αστυνομικοί και με ρωτούν πιο είναι το πρόβλημα μου. Τους εξηγώ ότι ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΗΣΩ ΣΑΝ ΠΕΖΟΣ. Αν κατεβώ στον δρόμο για να συνεχίσω την πορεία μου προς το σπίτι μου και με πατήσει κάποιο αυτοκίνητο, θα φταίω εγώ που ήμουν μέσα στον δρόμο, άρα του λέω, τα αυτοκίνητα πρέπει να φύγουν από δω, ο χώρος του σχολείου είναι άδειος, να παρκάρουν εκεί και όχι πάνω στα πεζοδρόμια. Όποτε περνώ από αυτό το δρόμο, η ίδια κατάσταση συμβαίνει. Κάτι πρέπει να γίνει!
Τι θες να κάνω, μου λέει ο αστυνομικός. Δεν ξέρω του απαντώ, άναψε τον φάρο σου να σε ακούσουν και να φύγουν ή άρχισε να τους γράφεις, δουλεία δική σου είναι, βρες ένα τρόπο. Μαα.. να καθίσω να γράψω όλους αυτούς; Δεν γίνεται μου λέει. Και το αποκορύφωμα απ’ όλα, μου λέει ο "τύπος" αν έχω πρόβλημα να πάω στην τροχαία να κάνω καταγγελία! Μα γι’ αυτό σε κάλεσα εσένα εδώ για να δεις το πρόβλημα και να το λύσεις. Δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ, εξάλλου στην τροχαία γνωρίζουν το πρόβλημα, εσένα που είναι το κράνος σου.. Ο "τύπος" άρχισε να μου την λέει γιατί δεν φορώ κράνος και να προσπαθεί να με καταγγείλει εμένα γιατί δεν φορούσα κράνος. Του εξηγώ ότι δεν χρησιμοποιώ το ποδήλατο γιατί βγήκε η καδένα και το σπρώχνω. Μετά από παρέμβαση άλλου ατόμου που παρακολουθούσε την συζήτηση, ο "τύπος" έπαψε να ασχολείται με το κράνος και έφυγε χωρίς όμως το πρόβλημα να λυθεί.

Εκεί που πήγα να καταγγείλω ένα γεγονός, ο "τύπος" προσπαθούσε να βρει παρατυπίες σε μένα και να με καταγγείλει.
Τι να κάνουμε….

Ο συγκεκριμένος αστυνομικός και ο κάθε αστυνομικός, δεν μπορούν να γράφουν κάθε μέρα, τα πέντε αυτοκίνητα που ανήκουν στην "αναπτυξιακής εταιρίας". Να το ρισκάρουν, και να βρεθούν σε κανένα χωρίο να κάνουν περιπολίες; Απλά, δεν πρόκειται να το κάνουν.

Αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα.

koutso είπε...

Tου κώλου τα εννιάμερα.....

koutso είπε...

Aγαπητή 25Αντίδραση,
Ελπίζω να κατάλαβες την έκφραση και να μην νόμισες ότι σ'αφορά.Τι περιμένεις απο ένα σώμα όπως τους αστυνομικούς με το χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης.Η λεγάμενη αναπτυξιακή εταιρεία έχει όνομα και όταν αναφέρεσαι να αναφέρεσαι με το όνομα Αριστοδήμου διότι μέσα σε τούτο το μπλοκ γράφουμε τα πράγματα με τ'ονομα τους.Η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη μέρα με την μέρα γιατί ο Δήμαρχος αδυνατεί να δώσει εντολή στους τροχονόμους να αρχήσει το "κυνηγητό",βλέπεις είναι του ίδιου κόμματος,η αστυνομία "αδυνατεί" αλλά εσένα ήταν έτοιμη να σε γράψει,να δεις ότι τίποτε δεν θα γίνει ούτε με την διαμαρτυρία μου προς τον Υπουργό,Αρχηγό, και τους υπόλοιπους.Αλλά να ξέρεις ότι μη κακό γίνει το κακό θα είναι έτοιμοι για "πυροβόλημα". Θα είναι τόσο εκτεθιμένοι που ένας "γραφικός" τους τα είπε......που δεν θα ξέρουν που να παν να χωθούν.